עו”ד לענייני ירושה

הרכוש והממון שצברתם לאורך השנים בתור אנשים בוגרים הם כמובן שלכם, אבל מה יקרה איתם אחרי שתלכו לעולמכם בשיבה טובה? במצב כזה, אם לא עבדתם ביחד עם עורך דין לענייני ירושה מבעוד מועד, המשפחה שלכם עלולה למצוא את עצמה במצב שבו יש קרבות ירושה לא נעימים ואפילו מורכבים מאוד. לכן, העבודה עם עוד לענייני ירושה מבעוד מועד והחתימה על צוואה שמחלקת באופן הוגן את הרכוש שלכם, היא החלטה חכמה וחשובה שאתם צריכים לקבל ויפה שעה אחת קודם. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין איתי גת רימון נלווה אתכם בתהליך החתימה על הסכם ירושה ונציע לכם מידע חשוב שיכול לשפר את הקשר שלכם עם בני המשפחה שונים ואת התחושות שלכם בנוגע לרכוש היקר.

מהו תפקידו של עוד לענייני ירושה?

תפקידו המרכזי של עוד לענייני ירושה הוא קודם כל להציע לכם את הדרכים המקצועיות והטובות ביותר לחתום על הסכמים כלכליים, ובוודאי בכל מה שנוגע להסכמי ירושה מקצועיים, בין אם מדובר על מתן ייעוץ על בסיס הסכם חיים ובין אם מדובר על בניית הסכם חדש יש מאין. לאורך שנים עו”ד לענייני ירושה צבר את כל המידע שצריך בשביל לתת לכם ייעוץ מקצועי, וללוות אתכם ברגעים רגישים שיכולים להשפיע על העתיד של כל בני המשפחה שלכם לטוב ולרע. כמו כן, עורך הדין מייצג את האינטרסים שלכם בתור בעלי הרכוש, והוא עוזר לכם להבטיח שאתם תצליחו להנות מהשנים שנותרו לכם עם המשפחה, בלי להיות עסוקים במריבות או אתגרים כלכליים כאלה ואחרים.

כל מה שאתם רוצים וצריכים לקבל בליווי של עורך דין מיומן

כל מה שאתם צריכים לדעת על תהליכי העבודה בנוגע לירושות וצוואות קיים אצל אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין איתי גת רימון. אנו מלווים אתכם בשלבים הקריטיים של החתימה על מסמכי הירושה והצוואה. ועוזרים לכם לתכנן שלב אחרי שלב את העתיד של המשפחה שלכם בצורה מכבדת ומכובדת שמתאימה לרוח ההורית שלכם.

דילוג לתוכן