מחיקת חובות בהוצאה לפועל

חוק מחיקת חובות בהוצאה לפועל

סקרים רבים במדינת ישראל מציגים כי בשלב כזה או אחר בחייהם, ינהלו כמעט עשירית מאזרחי ישראל תיק בהוצאה לפועל. מדובר במספרים מדהימים שמחדדים יותר מתמיד עד כמה הסתבכות בחובות יכולה להיות בלתי צפויה. בעלי עסקים רבים, גם מהמשגשגים שבהם, עשויים להיקלע לתקופת משבר ולמצוא עצמם עומדים מול שוקת שבורה. משבר הקורונה מבהיר את העובדה הזו ביתר שאת. רבים מהחייבים שנקלעו למצב שאינם מצליחים לפתור, תוהים כיצד ניתן לקדם תהליך מחיקת חובות בהוצאה לפועל על מנת להצליח להשאיר את חובותיהם מאחוריהם ולהתחיל בשיקום כלכלי. ככל שנגיע עם רצון כנה לפרוע את החוב בתנאים שנוכל לעמוד בהם ועם נכונות לשתף פעולה, נגלה שיש לנו לא מעט אפשרויות. תהיה הדרך שנבחר לנקוט בה אשר תהיה, החשוב ביותר הוא שלא נעשה זאת לבד.

מחיקת חובות בהוצאה לפועל עושים אך ורק בייצוג עו”ד

אם יש לך תיקים בהוצאה לפועל שפתוחים נגדך מזה זמן רב, סביר מאוד להניח שכבר הומלץ לך לפנות לעורך דין שייצג אותך בתהליך של חדלות פירעון ושיקום כלכלי. רבים נרתעים מהצעד הזה מסיבות שונות- ראשית, הם חוששים מעלויות הייצוג בתקופה זו של קושי כלכלי. שנית, הם נמנעים מלהתמודד עם המצב או חוששים מפגיעה נוספת בדירוג האשראי שלהם. אל מול אתגרים אלו עלינו לומר בקול ברור – ככל שנקדים להתמודד באופן ראוי ומפוכח עם המצב, כך יעמדו לרשותנו יותר אפשרויות. ניהול החוב אינו תלוי רק בזמן, אלא בפתרונות שנבחר ליישם. גם כשזה מגיע לסוגיית העלויות, חייבים רבים מגלים בסוף הדרך שהתשלום לעורך הדין התגמד לעומת סכומי העתק שהצליחו לחסוך במסגרת הסדר הנושים או ההפטר שקיבלו. עורך דין הוצאה לפועל יוכל להעריך את מצבך ולהציב בפניך את כל האפשרויות הריאליות שעומדות לרשותך כמו מחיקת חובות בהוצאה לפועל. מבט העל המפוכח הזה יאפשר לך להתנהל בצורה מושכלת ולמצוא את הפתרון המיטיב ביותר.

הצעד הראשון לחירות הכלכלית שלך – לאחר מחיקת חובות בהוצא לפועל

זה לא הזמן להרים ידיים ולקבל את המצב כגזירת גורל. אנו מזמינים אותך לגלות את כל האפשרויות הזמינות לך ולתפוס שליטה על המצב. עו”ד איתי גת רימון מביא עמו ניסיון וידע מקצועי רב בתחום ייצוג החייבים ויתווה עבורך מסלול בטוח ויציב לקראת הסדר חובות. על מי מנוחות, ללא הגבלות, עיקולים ואיומים, נסייע לך להחזיר את החוב בהתאם ליכולות שלך.

בואו נדבר!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן