עורך דין פשיטת רגל

עו”ד פשיטת רגל איתי גת רימון

חובות אינם מפסיקים להיערם? המכתבים מהבנק ומההוצאה לפועל מדירים שינה מעיניך? זה הזמן להתמודד עם המצב לאשורו ולהתוות את המסלול לקראת שיקומך הכלכלי. החשוב ביותר לזכור הוא שאינך לבד וכי החוק הישראלי עומד לצידך- הליכי חדלות פירעון נועדו לסייע לחייבים להסדיר את חובם בתהליך מבוקר ומפוקח, בהתאם ליכולת ההחזר שלהם ולקדם את שיקומם הכלכלי. כדי להבטיח שהתהליך אכן יותאם ליכולותיך באופן מדויק וכדי לסקור את כל האפשרויות שעומדות לרשותך, ייצוג של עורך דין פשיטת רגל בהליך הוא קריטי. אז כיצד מתנהל ההליך וכיצד מסייע עורך דין לעבור אותו על הצד הטוב ביותר? כאן נשיב על כל השאלות הללו.

עורך דין פשיטת רגל – לנהל ביעילות את ההליכים

היתרון המרכזי בייצוג עורך דין הוא שכל שלבי התהליך יותוו בפניך מהשלב הראשון. בכל רגע, תוצג בפניך תמונה ברורה של המצב ואיש מקצוע יסייע לך להיערך לכל תרחיש. בין אם נדרשים מסמכים נוספים או כל צעד נוסף מצידך, עורך הדין שלך מלווה אותך בכל צעד ושעל. בראש ובראשונה, יסייע לך עורך הדין להגיש בקשה לצו פתיחת הליכים- הניסוח המדויק והרהוט של עורך הדין יאפשר לך להציג את טיעוניך בצורה החדה והברורה ביותר ולקדם את הצרכים שלך באופן יעיל. לאחר שיאושר הצו, ימונה מטעם בית המשפט נאמן שיסקור את ההתנהלות הכלכלית שלך טרם כניסתך להליך. במסגרת הבדיקה, ייבחנו מקרוב כל הנכסים שבבעלותך שיוכלו לשמש את הנאמן לפירעון חובותיך. לאור הממצאים שיעלו בבדיקה, תיקבע תוכנית השיקום הכלכלי שלך. עם ייעוץ נכון של עורך דין פשיטת רגל תוכל לראות את האור בקצה המנהרה, שייתן לך את החופש הכלכלי לו את כל כך מצפה. לאחר קבלת ההפטר, יהיה באפשרותך לפתוח דף חדש.

ניסיון רב שנים בליווי בהליכי פשיטת רגל

עו”ד פשיטת רגל איתי גת רימון הוא השליח הנאמן שלך בדרך אל השיקום הכלכלי. עם ניסיון רב שנים, ידע מקצועי ללא רבב ויחס אישי לאורך כל התהליך, יש לך כתובת לכל תרחיש שיעלה במהלך כל התקופה. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום לתיאום שיחת ייעוץ ולהתחיל לבחון את האפשרויות שלך.

עורך דין פשיטת רגל איתי גת רימון

עורך דין מומחה לפשיטת רגל

השנה האחרונה הייתה שנה קשה לבעלי עסקים ישראלים. הסגרים, מגבלות הריחוק החברתי והסחר הבינלאומי ששותק לעתים קרובות, הביאו רבים מהם לעברי פי פחת. רבים מהם פנו אל עורך דין לענייני פשיטות רגל כדי לבחון את האפשרויות שלהם. אם עד משבר הקורונה ממילא שיעור העסקים שלא שרדו את שנתם החמישית עמד על 80%, הרי שכעת, אנו עדים למספר חסר תקדים של קריסת עסקים קטנים ובינוניים בישראל. בשנת 2020 נפתחו מעל 22,400 תיקי חייבים ומתוכם כמעט 10,000 הסתיימו בפשיטת רגל. מדובר בעלייה של מעל 40% משנים קודמות. על מנת להתמודד עם עלייה מבהילה זו, התגייסה המדינה על מנת להקל על חייבים המנהלים תיקי פשיטת רגל. גם עכשיו, כשרוב ההגבלות מאחורינו, עסקים רבים עדיין מדשדשים בחובות. ייצוג ראוי עשוי לשנות את כל התמונה.

עורך דין לענייני פשיטות רגל לניהול ההליכים ביעילות

הדבר החשוב ביותר שעלינו לזכור לגבי הליכי חדלות פירעון, הוא שהאמת היא המדיניות הטובה ביותר. רבים מנסים להסתיר עובדות מפני הממונה ובית המשפט, מרישום נכסים על שם בני משפחה ועד למצג שווא של ההתנהלות הכלכלית. מגוון השיטות שחייבים נוקטים בהן הוא רחב מאוד, אך מניסיוננו האישי, ברוב המקרים הניסיונות הללו מתגלים. ככל שיעלה כל חשד מצד הממונה או בית המשפט כי החייב אינו מתנהל בתום לב בהליך, משמעות הדבר עשויה להיות ביטול ההליך או הטלת הגבלות ניכרות. כל השלכה כזו מרחיקה עוד ועוד את ההפטר המיוחל, ולכן חשוב שמהרגע הראשון ננהג בכנות. עם ייצוג מקצועי ואמין של עורך דין לענייני פשיטות רגל, יעמדו לרשותך כלים יעילים ומיטיבים להתאים את ההליך ליכולות שלך.

עורך דין לענייני פשיטת רגל שמלווה אותך מהרגע הראשון

כשהיושרה, המחויבות ללקוח והחתירה למצוינות מלווים אותנו בכל צעד, אנו מלווים חייבים בתהליך שישנה את מהלך חייהם. בכל פעם מחדש אנו מגלים כיצד הייצוג הנכון עושה שינוי כה גדול בהליכי חדלות הפירעון. אנו במשרד עורכי הדין איתי גת רימון מזמינים אותך להיווכח בעצמך בעובדה הפשוטה הזו ולהתחיל לקבל את הסיוע שיקדם אותך לקראת ההפטר.

עצם צירוף המילים “פשיטת רגל” מעורר ברוב האנשים אי נוחות מסוימת, ואף מהווה המונח בשפה הרווחת משל לכישלון. חשוב שנדע כי במקרים רבים, דווקא פשיטת הרגל עשויה להיות הגאולה שתאפשר לנו לפתוח בחיים חדשים ורגועים. כיום, כשהרפורמה בתחום חדלות הפירעון סללה דרך ברורה מתחילת ההליך ועד לקבלת ההפטר, מדובר בצעד שעשוי להיות שיקומי ומיטיב עם החייב. כדי להבטיח שאכן כך יהיה, חשוב שיעמוד לרשותך עו”ד פשיטת רגל שניתן לסמוך עליו, שהאמינות והידע המקצועי ניצבים כנר לרגליו. כאן, נסביר כיצד מוגשת בקשה להליך חדלות פירעון ועל חשיבות הייצוג המקצועי.

עם ליווי עו”ד פשיטת רגל תדעו שאתם נמצאים בידיים מקצועיות

החקיקה החדשה פתחה מסלול חדש ומקוצר להליכי חדלות פירעון שיאפשרו לך להסדיר את חובך ולקבל הפטר מותנה תוך 12 חודשים בלבד. ככל שסכום חובותיך אינו עולה על 150,000 ₪, ניתן יהיה לנהל את ההליך כולו דרך רשם ההוצאה לפועל מבלי לערב את בית המשפט. לאחר הליך של שנה וחקירת היכולת שלך על ידי הנאמן, תיבנה עבורך תוכנית לשיקום כלכלי. לאחר סיומה ותשלום מלוא הסכום שיאושר על ידי בית המשפט, ניתן יהיה לקבל הפטר, למחוק את החובות ולהמשיך הלאה בחייך. מדובר בהליך גמיש ונוח מאי פעם וכל עוד ניעזר בליווי עו”ד פשיטת רגל עשוי ההליך להתגלות כפחות נוראי משחשבנו. עורך הדין שלך יוכל להעריך את מצבך וככל שיימצא כי חובך עומד בקריטריונים להליך מקוצר, יתאפשר לך לעבור תהליך מיטיב וקצר.

סיוע צמוד לכל אורך ההליך

צוות משרד עורכי הדין איתי גת רימון ושות’ מעניק לך ליווי מקיף בהליך פשיטת הרגל. יחד, נאסוף את כל המסמכים הנדרשים להגשת הבקשה ועו”ד גת רימון ינסח עבורך בקשה לצו פתיחת הליכים מנומקת וחדה שתקדם את האינטרסים שלך על הצד הטוב ביותר. לאורך כל הדיונים, מייצג אותך עורך דין מנוסה במשא ומתן שיפעל בנחישות כדי להתאים את תוכנית השיקום ליכולות שלך על הצד הטוב ביותר. לא משנה מה קורה בדרך או עם אילו מכשולים יהיה עלינו להתמודד, יש לך תמיד כתובת לפנות אליה. נשמח ללוות אותך בדרך החשובה הזו ולהעמיד לרשותך את כל הכלים להצלחה.

בואו נדבר!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן